イベント情報 / Event Information



本イベントの募集は終了いたしました。
イベント名
Event name
Japanese workplace communication & Business manners and online interviews(10/20)
開催場所
Place
Online Seminar (Zoom)

開催日時
Date
2020 年 10 月 20 日  13 時 30 分  ~  16 時 30 分
内容
Description

Transferable Skills Seminar - Japanese workplace communication & Business manners and online interviews(10/20) -
 

This transferable skills seminar is targeted for international researchers (DC, PD).

Seminar will be conducted in English.

■  Contents

1. Orientation

2.Japanese Culture and Communication

3. Japanese Workplace Communication and Business Manners
4. Online Interview Skills
5. Consultation with instructor
*There may be a waiting time until your turn
 

■ Lecturer

Mr. James Corbett /ANA Business Solutions

 

■ Seminar date

10/20(Thu.) 13:30-16:30 Online (Zoom)
 

■ Target
Hokkaido University DC and PD as of October 2020.
 

■ Application
By 10/12(Mon.)
*Applications will be closed when capacity is reached.
 

■ Maximum number of participants
15
*First-come-first-served basis

受付期間
Registration Period
2020 年 10 月 02 日  ~  2020 年 10 月 12 日  23 時 59 分
定員
Capacity
15名
備考
Memo

■ How to register
You need to be registered in the Hi-System.
If you are not, please go to the Front Office for Human Resource Education and Development homepage and register in Hi-System.

Click "申し込む" and login to Hi-System. Your registration will be completed as soon as you login.

If you do not receive confirmation e-mail in three business days after registration, please contact I-HoP.

I-HoP
ihop@synfoster.hokudai.ac.jp
011-706-2157

-------------------------------------------------
■ 申込方法
事前にHi-Systemへの登録が必要です。
登録がお済でない方は、人材育成本部HPよりHi-Systemをご覧ください。

「申し込む」ボタンを押すと、ログインするだけで申込完了となります。
(確認画面は表示されませんので、ご注意ください。)
 

お申し込み後、3日(土日を除く)以上経っても、申込受付完了のお知らせメールが届かない場合は、お手数ですが下記迄ご連絡願います。

I-HoP
ihop@synfoster.hokudai.ac.jp
011-706-2157